Klantenservice

Klagen is prima, graag constructief en zonder verwijten. De consument is tegenwoordig een zeer snelle service of verzending gewend en elke webshop belooft nog meer dan zij kunnen waarmaken. Walst Rc's is realistisch: Soms lukt iets niet.

Stel uw verwachtingen bij, het kan namelijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hartelijk dank en plezier met de hobby!

 

F.A.Q.

Laat ons weten wat de klacht is, dan zorgen we voor erkenning en een eventuele gepaste oplossing.

Indien u niet tevreden bent dan is er de optie om naar de geschillencommissie te stappen, hierboven staan enkele verwijzingen.